Tiedotteet
(13.11.2024) Ravintola tiedottaa: Perhepäivä Keilarannassa – Lapset mukaan töihin! / Restaurant Notice: Family Day at Keilaranta – Bring Your Kids to Work!
Hei, Tervetuloa viettämään "Lapset mukaan töihin" -päivää Keilarantaan 22. marraskuuta 2024! Päivän aikana voitte tuoda lapsenne tutustumaan työympäristöönne ja viettämään mukavaa aikaa yhdessä. Tarjoamme koko perheelle sopivan lounaan klo 11.00-13.00. Lasten lounaan hinnat määräytyvät iän mukaan: alle 7-vuotiailta 1€ / ikävuosi ja yli 7-vuotiailta 7,00€. Lisätietoja ja ilmoittautuminen tapahtumaan löytyy osoitteesta: www.lapsenoikeudet.fi/kampanja/lapsetmukaantoihin Tervetuloa viettämään yhteistä päivää kanssamme! Hello, You are invited to participate in the "Bring Your Child to Work" day at Keilaranta on November 22, 2024! This event offers an opportunity to bring your children to experience your workplace and spend quality time together. A family-friendly lunch will be served from 11:00 to 13:00. Lunch pricing for children is based on age: €1 per year for children under 7, and €7 for children aged 7 and above. For more information and to register, please visit: We look forward to sharing this special day with you! Sodexo https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/
Keilaranta 1 lapset mukaan toihin pysty .pdf |
(7.11.2024) Sodexo Asiakastyytyväisyyskysely / Customer Satisfaction Survey
Hei, Haluamme kuulla mielipiteesi! Asiakastyytyväisyyskyselymme on käynnissä 4.11.–29.11. Kerro meille, miten olemme onnistuneet, jotta voimme tehdä kokemuksestasi entistä paremman. Voit vastata kyselyyn helposti skannaamalla viestin liitteenä olevan QR-koodin tai käymällä osoitteessa sodexo.plus/keila. Kiitos ajastasi ja palautteestasi – arvostamme sitä suuresti! Ystävällisin terveisin, SodexoHello, We value your opinion! Our customer satisfaction survey is open from 4.11 to 29.11. Please let us know how we’re doing so we can make your experience even better. You can participate by simply scanning the QR code attached or by visiting sodexo.plus/keila. Thank you for your time and feedback – we truly appreciate it! Best regards, |
(1.11.2024) Parkkihallin Pesu. / Parking Garage Cleaning
Hei, Parkkihalli täytyy tyhjentää autoista perjantaina 1.11.2024 Klo 19:00 mennessä. Mukavaa päivää! Hello, The parking garage must be cleared of all vehicles by Friday, November 1, 2024, by 7:00 PM. Have a great day! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(18.10.2024) Ilmoitus kiinteistön kyltinpäivityksistä / Notice of Signage Updates in the Building
Hyvät asiakkaat, Halusimme tiedottaa teille, että kiinteistössämme päivitetään hissikyltit ja rappukäytävän kyltit ajalla 19.-21.11. Työn suorittaa Kilpi-Koskinen Oy. Työntekijät liikkuvat vain rappukäytävillä eivätkä pääse toimistoihinne. Pyrimme minimoimaan häiriöt ja kiitämme teitä etukäteen kärsivällisyydestänne tämän työn aikana. Jos teillä on kysymyksiä tai huolenaiheita, ottakaa yhteyttä aulaan. ENG Dear Clients, We would like to inform you that the elevator signs and corridor signs in our building will be updated from November 19th to 21st. The work will be carried out by Kilpi-Koskinen Oy. The workers will only be moving through the corridors and will not enter your offices. We aim to minimize any disruptions and appreciate your patience during this process. If you have any questions or concerns, please contact the reception. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(16.10.2024) Verkko-ongelmat ja pysäköinnin ilmoittaminen / Network Issues and Parking Registration
Huomenta, Valitettavasti vierasverkko on tänään toistaiseksi pois käytöstä. Teemme kaikkemme saadaksemme asian korjattua mahdollisimman pian. Lisäksi vieraiden ei tarvitse tänään ilmoittaa aulaan auton rekisterinumeroa, koska laite on verkko-ongelmien vuoksi pois käytöstä. Kiitos ymmärryksestänne! -ö-- Good morning, Unfortunately, the guest network is temporarily unavailable today. We are doing our best to resolve the issue as soon as possible. Additionally, there is no need to report your car's license plate number to the lobby today, as the device is currently down due to network issues. Thank you for your understanding! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(16.10.2024) Verkkoyhteysongelmat aulassa / Internet Connectivity Issues in the Lobby
Aulassa esiintyy tällä hetkellä verkkoyhteysongelmia, mikä vaikuttaa asiakaspalveluumme ja viestintään. Emme valitettavasti voi käsitellä sähköposteja tai varauksia tämän ongelman vuoksi. Odotamme huoltotiimiä paikalle. We are currently experiencing internet connectivity issues in the lobby, which affects our customer service and communication. Unfortunately, we are unable to process emails or reservations at this time. We are awaiting the maintenance team to address the issue. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(9.10.2024) Luokse Pop Up Dental Day
Luokse Pop Up Dental Day Miten hampaasi voivat? Haluatko saada kesähymysi säteileväksi tai tarvitsetko vain tarkastuksen, mutta sinulla on vaikeuksia saada varattua hammaslääkäriaikaa? Nyt olemme tehneet sen helpoksi! MITÄ: Hammaslääkäripalvelut tuodaan toimistolle Maksu voidaan suorittaa kortilla ja myös Edenred ja Epassi käyvät maksuvälineinä. Luokse Hammaslääkärit on edelläkävijä, joka tarjoaa liikkuvia suun terveydenhuollon palveluja asiakkaiden tiloissa. Alla oleva tieto sisältää QR-koodin ja linkin, josta saat tietoa hinnoista ja vapaista ajoista. Hinnat ovat keskimäärin 50 % edullisempia kuin muilla kaupallisilla toimijoilla. Perustoimenpiteiden lisäksi Luokse Hammashoito tarjoaa esteettisiä hoitoja ja valkaisua. Luokse Hammaslääkärit seuraa ajanvarauksia, ja jos näyttää siltä, että päivät täyttyvät nopeasti, varaamme lisää pop-upeja! https://hitportal.fi/luokse/bookings;category=Yritysasiakas%20%2F%20business%20customer%20POPUP%202 Pop-Up Dental Day in collaboration with Luokse Dentists!:tooth: How are your teeth doing?? Want to glow-up that summer smile or just need a check-up, but struggle to get your dentist appointment booked? Now we've made it easy for you! WHAT: Dental services brought to office Payment can be made by card, also Edenred and Epassi are accepted.* Luokse Dentist is a forerunner of the future, offering mobile oral health care services at customers' premises.The information below include a QR code, from which you can get information about prices and available times. Prices are on average 40% cheaper than other commercial operators. In addition to basic procedures, Luokse Concept offer aesthetic treatments and whitening. Pop-Up Dentist monitors the appointment bookings, and if it seems like the days are filling up, we’ll reserve more pop-ups! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/
Keilaranta 1 eng.docx |
(11.9.2024) Sodexon syksyn uutuuskirje / Sodexo's Autum newsletter
Hei, Liitteenä Sodexon uutiskijre. English Hi, Attached Sodexo's newsletter. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/
Keilaranta 1 syksy 24 uutiskirje (3).pdf |
(11.9.2024) Paloilmoittimien Vuosihuolto 11.9-13.9.2024
Hei, Loihde Trust tulee tekemään paloilmoitin vuosihuollon 11.9-13.9. Tämä edellyttää käyntiä asiakkaiden tiloissa.Hello, Loihde Trust will be conducting the annual fire alarm maintenance from September 11th to 13th. This will require access to customer premises. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(2.9.2024) Muistutus tutkimuskyselyyn vastaamisesta toimistotiloista vastaaville
Tämä on muistutus tutkimuskyselystä, josta lähetimme aiemmin kesällä tiedotteen. Kyselyn vastausaikaa on pidennetty, joten käythän vastaamassa kyselyyn mikäli et vielä ole ehtinyt sitä tehdä. Kiitos! -- Tampereen yliopisto on keväällä valmistellut kyselytutkimusta, jonka tarkoituksena on syventää ymmärrystä laadukkaiden sisäolosuhteiden merkityksestä toimistotilojen käyttäjäorganisaatioille. Tutkimuksen avulla pyritään ymmärtämään tarkemmin käyttäjien tarpeita ja odotuksia toimistotilaratkaisuja kohtaan. Kyselytutkimus liittyy E3-hankkeeseen ja Helena Mantereen väitöskirjaan. Kysely on kohdennettu organisaatioiden omista toimistotiloista vastaaville (tai niistä tietäville) henkilöille, kuten toimitilapäälliköille tai -johtajille. Kyselyn täyttäminen vie noin 10 minuuttia. Vastausaikaa on 30.9.2024 asti, mutta toivoisimme vastauksia mahdollisimman pikaisesti. Kyselyssä annettuja tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja anonyymisti. Vastaukset muodostavat osan laajaa aineistoa, eivätkä osallistujien tiedot ole tunnistettavissa missään julkaisussa tai raportoinnissa. Kun tutkimuksen tulokset valmistuvat, lähetämme ne kaikille kyselyyn vastanneille organisaatioille. Linkki kyselyyn: https://fi.surveymonkey.com/r/86WRWCJ Suuret kiitokset jo etukäteen näkemästänne vaivasta ja avusta väitöstutkimuksen edistämisessä ja mukavaa syksyä! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(27.6.2024) Sodexon lounasravintola jää kesätauolle // Sodexo's Lunch Restaurant Goes on Summer Break
Sodexon lounasravintola jää kesätauolle Sodexon lounasravintola Keilaranta 1 rakennuksessa jää maanantaina 1.7. alkaen kesätauolle ja palaa takaisin 5.8. Lounasravintola vieressä osoitteessa Keilasatama 5 palvelee kuitenkin koko kesän ajan. Otattehan huomioon, että kyseisellä aikavälillä kokousvarauksiin ei ole mahdollista tilata tarjoiluja. Suuren hävikkimäärän vuoksi snacksien iltamyynti ravintolassa lopetetaan Valitettavasti suuren hävikkimäärän ja epärehellisyyden vuoksi Sodexon ravintola joutuu päättämään itsepalvelumyynnin iltaisin ravintolan tiloissa. Jatkossa virvokkeita ja välipalatuotteita on siis mahdollista ostaa vain ravintolan aukioloaikojen puitteissa (arkisin klo 8-14). Snacksien iltamyynti päättyy tällä viikolla. Myöskään Sodexon kesätauon aikana välipaloja ei ole mahdollista ostaa. Sodexo's Lunch Restaurant Goes on Summer Break The lunch restaurant of Sodexo in the Keilaranta 1 building will go on summer break starting Monday, July 1st, and will return on August 5th. However, the lunch restaurant next door at Keilasatama 5 will be open throughout the summer. Please note that during this period, it will not be possible to order catering for meeting reservations. Due to High Waste Levels, Evening Snack Sales in the Restaurant Will Be Discontinued Unfortunately, due to high waste levels and dishonesty, Sodexo's restaurant is forced to end self-service sales in the evenings within the restaurant premises. Henceforth, beverages and snack products will only be available for purchase during the restaurant's opening hours (weekdays from 8 AM to 2 PM). Evening snack sales will end this week. Additionally, during Sodexo's summer break, it will not be possible to purchase snacks. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(26.6.2024) parkkihalliin johtavassa luiskassa tehdään korjaustöitä 1.7. – 31.7.
Parkkihalliin johtavassa luiskassa tehdään korjaustöitä 1.7. – 31.7. välisenä aikana. Luiskaa voi käyttää töiden ajan, mutta tulee vaikuttamaan luiskan ajojärjestelyihin. Repair work will be carried out on the ramp leading to the parking garage from July 1 to July 31. The ramp can be used during the work, but it will affect the traffic arrangements on the ramp. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(25.6.2024) Kysely toimistotiloista vastaaville
Tampereen yliopisto on tänä keväänä valmistellut kyselytutkimusta, jonka tarkoituksena on syventää ymmärrystä laadukkaiden sisäolosuhteiden merkityksestä toimistotilojen käyttäjäorganisaatioille. Tutkimuksen avulla pyritään ymmärtämään tarkemmin käyttäjien tarpeita ja odotuksia toimistotilaratkaisuja kohtaan. Kyselytutkimus liittyy E3-hankkeeseen ja Helena Mantereen väitöskirjaan. Kysely on kohdennettu organisaatioiden omista toimistotiloista vastaaville (tai niistä tietäville) henkilöille, kuten toimitilapäälliköille tai -johtajille. Kyselyn täyttäminen vie noin 10 minuuttia. Vastausaikaa on 24.7.2024 asti, mutta toivoisimme vastauksia mahdollisimman pikaisesti. Kyselyssä annettuja tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja anonyymisti. Vastaukset muodostavat osan laajaa aineistoa, eivätkä osallistujien tiedot ole tunnistettavissa missään julkaisussa tai raportoinnissa. Kun tutkimuksen tulokset valmistuvat, lähetämme ne kaikille kyselyyn vastanneille organisaatioille. Linkki kyselyyn: https://fi.surveymonkey.com/r/86WRWCJ Suuret kiitokset jo etukäteen näkemästänne vaivasta ja avusta väitöstutkimuksen edistämisessä ja mukavaa kesää! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(5.6.2024) Parkkihallin pesu tänään 5.6. / Parking garage today, 5th of June
Hei, Muistutuksena, parkkihallit pestään tänään 5.6. klo 19 alkaen. Pyydämme ystävällisesti, että parkkihalli olisi mahdollisimman tyhjä pesun aikana, jotta pesu voidaan suorittaa tehokkaasti. Kiitos yhteistyöstänne! Hi, As a reminder, the parking garages will be cleaned today, June 5th, starting at 7 PM. We kindly request that the parking garage be as empty as possible during the cleaning to ensure the process is carried out efficiently. Thank you for your cooperation! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(3.6.2024) Huonekaluja Attached is a notice for the tenants. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/
Asiakirja7 (1).pdf |
(21.5.2024) Huoltotyöt katoksen alla 29.5.2024 / Maintenance Work Under the Canopy on May 29, 2024
29.5.2024 katoksen alla tehdään huoltotöitä. Autoja ei saa jättää katoksen alla oleville paikoille. ENG Maintenance work will be conducted under the canopy on May 29, 2024. Please do not park your cars in the spaces under the canopy. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(21.5.2024) Grillipiste kiinni loppuviikon / Grill Station Closed for the Rest of the Week
Hei, Grillipiste on loppuviikon kiinni. Kilosalaattibaarista ja linjastosta saa kuitenkin normaalisti ruokaa. Kiitos paljon ymmärryksestä! ENG: Hello, The restaurant's grill station will be closed for the rest of the week. However, you can still get food from the Kilo Salad Bar and the buffet line as usual. Thank you for your understanding!
Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(16.5.2024) Kiinteistön ikkunoiden ulkopintojen pesu alkaa / The exterior cleaning of the property's windows will begin
Hei, Kiinteistön ikkunoiden ulkopintojenpesu aloitetaan tämän viikon lopulla. Jos teillä on tarvetta salassapitosopimukselle, olettehan suoraan yhteydessä Sampsa Jyrkynen Aurinkoista viikon jatkoa! and in english Hello! The exterior cleaning of the property's windows will begin at the end of this week. If you need a non-disclosure agreement, please contact directly Sampsa Jyrkynen Have a good week! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(29.4.2024) Pysäköintialueen maalaustyön ilmoitus / Parking Lot Painting Work Notice
Perjantaina 3.5.2024 klo 17.00 – 23.00 välisenä aikana suoritetaan parkkiruutujen maalaustyö ulkopysäköintialueella. Pysäköintialue tulee olla tyhjennettynä kyseisenä aikana ajoneuvoista, jotta työ voidaan suorittaa. Työryhmämme toteuttaa välillä useita kohteita saman päivän aikana. Vaikka työryhmä olisi myöhässä aloitusajasta työ tehdään aikataulussa. Pysäköintialue on taas käytettävissä klo 23.00 jälkeen tai työryhmän annettua siihen lupa paikan päällä. Urakoitsija: Eelis Toppinen On Friday, May 3, 2024, between 5:00 PM and 11:00 PM, parking spaces will be painted on the outdoor parking lot. The parking area must be cleared of vehicles during this time to facilitate the work. Our team will be completing multiple sites throughout the day. Even if the team is delayed in starting, the work will be completed as scheduled. The parking area will be available again after 11:00 PM or upon approval by the on-site team. Contractor: Eelis Toppinen Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(18.4.2024) Roskis katoksen siistinä pitäminen/ Keeping the garbage shed tidy.
Hello, We would like to remind you that maintaining the cleanliness of the garbage sheds is a collective responsibility. Best regards, Hei, Haluamme muistuttaa, että roskiksen katoksen siisteydestä huolehtiminen on meidän kaikkien vastuulla. Ystävällisin terveisin, |
(8.4.2024) Kierrätyspullojen Keräyskampanja
Hei, Onko yrityksessämme kertynyt ylimääräisiä pulloja? Dicken F10 -käsipallojoukkue (vuonna 2010 syntyneet tytöt) kerää rahaa ulkomaan turnausta varten. Olemme sopineet tukevamme heitä pitämällä aulassa korin, johon kaikki voivat tuoda turhat pullot ja pullonpalautusrahojensa avulla he voivat kerätä rahaa matkaansa varten. Liitteenä vielä ohjeistus erikseen. Hello, Has your company accumulated any extra empty bottles? Dicken F10 handball team ( Year 2010- born girls) are raising funds for an international tournament. We've agreed to support them by placing a basket in the lobby where everyone can bring their empty bottles, and with the proceeds from bottle returns, they can collect money for their trip. Attached is more information on this matter. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/
Dicken F10, pullojen keräyskampanja, Keilaranta.pdf |
(3.4.2024) Henkilöstömuutos kiinteistön ravintolassa / Personnel Change in the Property's Restaurant
Henkilöstömuutos kiinteistön ravintolassa Huomenta, Haluamme ilmoittaa teille tärkeästä henkilöstömuutoksesta kiinteistön ravintolassa. Unit Manager Anu Lehikoinen jää vuorotteluvapaalle, ja hänen tilalleen astuu Nea Pursiainen. Voitte ottaa yhteyttä Neaan sähköpostitse osoitteessa nea.pursiainen@sodexo.com tai puhelimitse numerosta 050 567 2953.Personnel Change in the Property's Restaurant Good morning We would like to inform you about an important personnel change in the property restaurant. Unit Manager Anu Lehikoinen will be going on sabbatical leave, and Nea Pursiainen will be taking over her position. You can contact Nea via email at nea.pursiainen@sodexo.com or by phone at 050 567 2953. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(1.4.2024) Korjaus edelliseen.
Hei, Pahoittelemme pientä virhettä aiemmassa kommunikaatiossa. Korjaus alla olevaan kohtaan: Tässä ollut virhe. Neuvotteluhuoneet varataan edelleen Varian järjestelmän kautta, tähän ei siis ole tullut muutosta. Falcony järjestelmä, joka on ollut jo käytössä kiinteistössä, otetaan tulevaisuudessa aktiivisemmin käyttöön ja sen kautta hoidetaan 1.4 alkaen: Otamme järjestelmän käyttöön tietoturvasyistä (kaikki tiedot yhdessä järjestelmässä) ja helpottaaksemme arkea. Kaikki avaimet kuitataan saaduiksi ja palautetuiksi kyseisen järjestelmän kautta, joka helpottaa niiden hallintaa ja säästää turhaa paperia. Kyseessä on siis vastaanoton arkea helpottava toimenpide, joka parantaa tietojen käsittelyä ja tietoturvallisuutta, joten uskomme, että kun tämä uusi systeemi saadaan toimimaan se hyödyttää kaikkia. Pahoittelemme vielä aiempaa virheellistä kommunikaatiota. Mukavaa viikon jatkoa kaikille! Hello, We apologize for the minor error in our previous communication. Correction to the following section: There was a mistake here. Meeting rooms will still be booked through the Varian system, so there has been no change in this regard. The Falcony system, which has already been in use on the premises, will be more actively utilized in the future, handling the following from April 1st onwards: We are implementing this system for security reasons (consolidating all information in one system) and to streamline operations. All keys will be accounted for and returned through this system, making management easier and reducing unnecessary paperwork. This is a measure aimed at improving reception operations, enhancing data handling, and ensuring security. We believe that once this new system is in place, it will benefit everyone. We sincerely apologize for any confusion caused by our previous communication. Wishing everyone a pleasant week ahead! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(1.4.2024) Room bookings and key requests
Hei, Haluamme ilmoittaa, että alkaen 1.4. kaikki neuvotteluhuonevaraukset ja uusien avainten pyytäminen tulee hoitaa Falconyn kautta. 1.4. eteenpäin emme ota vastaan tilauksia sähköpostitse. Tämän muutoksen tarkoituksena on varmistaa tietojen turvallinen säilyttäminen ja tehostaa aulapalvelun toimintaa. Ilmoitamme samalla myös, että vastaanoton veloittama admin- hinta nousee 18€, ja tämä hinta veloitetaan 15min työstä aiemman 10min sijaan. Kyseinen summa veloitetaan asiakkailta vain kaikista perustyönkuvaan kuulumattomista extra töistä, mm. pakettien lähetys ja isommat skannaustyöt. Hello, We want to inform you that starting from April 1st, all conference room bookings and requests for new keys must be made through Falcony. From April 1st onwards, we will no longer accept orders via email. We have already transitioned our newsletters to Falcony, and going forward, we aim to communicate all newsletters exclusively through Falcony. If you don't have Falcony credentials yet, you can request them from the lobby. The purpose of this change is to ensure the secure storage of data and enhance the efficiency of our lobby service. We would also like to inform you that the admin fee charged by the reception will increase to €18, and this fee will be charged for every 15 minutes of work instead of the previous 10 minutes. This amount will only be charged to customers for any extra tasks not included in the basic job description, such as parcel shipments and larger scanning jobs. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(22.3.2024) Sähköautonlataus asiaa
Sähköautonlataus asiaa Sähköautonlatauspisteet on nyt vaihdettu uusiin ja ne voi ottaa heti käyttöön! Uudet pisteet voit ottaa käyttöön lataamalla Parking energy-sovelluksen. Latauksen hinta on tulevaisuudessa 22snt / kWh sis. alv ja Parking energy laskuttaa sen suoraan käyttäjältä. Jos yritys haluaa maksaan työntekijöidensä sähköautonlatauksen, niin laita sähköpostia osoitteeseen laskutus@parkingenergy.com. Myös pihalla olevat sähköautonlatauspisteet, jotka on tarkoitettu asiakkaille, vaihdettiin uusiin ja ne toimivat samalla sovelluksella. Vanhat sähköautonlatauskortit voi hävittää, niitä ei enää tarvita. Vastaanotto ei tulevaisuudessa hoida enää näiden laskutusta vaan laskutus hoidetaan suoraan Parking Energyn kanssa. Jos tulee jotain kysymyksiä asiaan liittyen, tsekkaathan ensiksi Parking Energyn omat nettisivut Etusivu - Parking Energy Sieltä löytyy vastaus suurimpaan osaan kysymyksistä 🙂 Meille voi myös laittaa viestiä, jos vastausta ei satu löytymään tuolta. Autamme aina parhaamme mukaan! Pääsiäisviikon aukioloajat Vastaanotto on kiinni pääsiäisenpyhät eli pe 29.3 - 1.4. Suljemme torstaina 28.3 vastaanoton jo klo 13.00. Kivaa viikonloppua kaikille! Electric Vehicle Charging Information The electric vehicle charging stations have now been replaced with new ones and are ready for immediate use! You can start using the new stations by downloading the Parking Energy app. The future charging price will be 22 cents/kWh including VAT, and Parking Energy will invoice users directly. If a company wishes to cover their employees' electric vehicle charging costs, please send an email to laskutus@parkingenergy.com. Additionally, the outdoor electric vehicle charging stations meant for customers have been replaced with new ones and operate using the same app. Old electric vehicle charging cards can be discarded; they are no longer needed. Reception will no longer handle their billing in the future; billing will be directly managed with Parking Energy. If you have any questions regarding this matter, please first check Parking Energy's official website Etusivu - Parking Energy. You'll find answers to most of your questions there 🙂 Feel free to message us if you can't find the answer there. We're always here to help to the best of our ability! Easter Weekend Opening Hours: Reception will be closed during the Easter holidays from Friday, March 29th, to Monday, April 1st. We will close reception early at 1:00 PM on Thursday, March 28th. Have a great weekend, everyone! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(14.3.2024) Torstaina 14.3. klo 9:00-12:00
Hei, Haluamme tiedottaa, että torstaina 14.3. klo 9:00-12:00 Aulan henkilökunta osallistuu koulutukseen. Pyytäisin teitä huomioimaan tämän ja tulemaan aulaan tuona aikana vain äärimmäisen kiireellisissä asioissa. Aulan tuuraaja on paikalla, mutta olisimme kiitollisia, jos hänen ei tarvitsisi keskeyttää koulutustamme usein. Kiitos ymmärryksestänne ja toivotamme mukavaa viikon alkua. Hello, We would like to inform you that on Thursday, March 14th, from 9:00 AM to 12:00 PM, the lobby staff will be participating in a training session. We kindly ask you to take note of this and only visit the lobby during this time for extremely urgent matters. There will be a temporary replacement in the lobby, but we would appreciate it if their assistance is not required frequently, so as not to disrupt our training. Thank you for your understanding and we wish you a pleasant start to the week. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(7.3.2024) Vuokralaskutusta ja reskontraa hoitaa 1.3.2024 alkaen Colliers Finland Oy
Kevan omistamien toimitilojen vuokralaskutusta ja reskontraa hoitaa 1.3.2024 alkaen Colliers Finland Oy. Jatkossa laskuihin ja maksuihin liittyvissä asioissa teitä palvelee Colliers alla olevin yhteystiedoin. Colliers Finland Oy Starting from 1st of March 2024 Colliers Finland Oy will be your contact in matters related to rental administration and invoices and payments of Keva real estates. You are served by: Colliers Finland Oy Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(5.3.2024) Carwash tiedottaa. Carwash tiedottaa. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/ Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(30.1.2024) Lakisääteinen paloilmoitin tarkastus 30.1.-31.1.
Hei, Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(22.1.2024) KEVAN yhteyshenkilön muutos.
Hei, Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(22.1.2024) ravintolan kahvila on auki 24/7 itsepalveluperiaatteella.
Hei, Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(11.1.2024) Sodexon hinnantarkistuskirje vuodelle 2024 / Revision of Sodexo's service 2024
Hei! Hyvää alkanutta vuotta! Liitteenä Sodexon hinnantarkistuskirje vuodelle 2024. Hi! Happy New Year! Attached Revision of Sodexo's service 2024.
Hinnantarkistus2024_ravintolapalvelut_kirje - Keilaranta 1.pdf |
(1.12.2023) Joulun ennakkotilaus/ Preordering December /Sodexo
Tilaa meillä valmistettuja herkkuja! Palauta ennakkotilauslomake ravintolan kassalle tai lähetä sähköpostilla ravintola.keilaranta1@sodexo.com Tilaukset tulee jättää ennakkoon 14.12.2023 Order delicacies prepared by us! Return the pre-order form to the restaurant cashier or send an email to ravintola.keilaranta1@sodexo.com Orders must be placed in advance by December 14, 2023
Joulun ennakkotilauslomake.pdf |
(21.11.2023) Sodexo Asiakastyytyväisyyskysely 13.11 - 24.11. / Satisfaction survey 13th November - 25th November
Asiakastyytyväisyyskysely 13.11 - 24.11. Auta meitä kehittämään palveluamme ja laatuamme. Vastaa asiakastyytyväisyyskyselyymme osoitteessa Vastaaminen vie noin pari minuuttia. Satisfaction survey 13th November - 25th November Your opinion counts. Participate in our customer satisfaction survey online The answering will take aprox. 2 minutes. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(16.11.2023) Tapahtumat Kiinteistössämme / Upcoming Events in Our Bluiding
Hyvät Asiakkaat, Haluamme ilmoittaa teille kiinteistössämme tapahtuvista merkittävistä tilaisuuksista:
2. Perjantaina 24. marraskuuta vietämme lasten päivää kiinteistössämme. Tarkempi ohjelma on nähtävissä hisseissä. Iloista viikonloppua toivotellen! Eng: Dear Customers, We want to inform you about significant events taking place in our property: On Friday, November 18th, there will be a holiday event on the lower floor, potentially causing noise after 5:30 PM. On Friday, November 24th, we will be celebrating Children's Day in our property. The detailed program is available in the elevators. Wishing you a pleasant weekend ahead! https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(13.11.2023) Osallistu Sodexon asiakastyytyväisyyskyselyyn / Participate in Sodexo's Customer Satisfaction Survey
Hyvä Keilaranta 1:n asiakas, Haluamme varmistaa, että palvelumme vastaavat odotuksianne ja tarpeitanne parhaalla mahdollisella tavalla. Siksi pyydämme arvokasta mielipidettänne osallistumalla Sodexo Asiakastyytyväisyyskyselyyn, joka on avoinna 13.11. - 24.11.2023. Kyselyyn vastaaminen vie vain muutaman minuutin ja antaa meille mahdollisuuden ymmärtää, miten voimme kehittää palveluitamme entisestään. Ole osa muutosta ja auta meitä tarjoamaan entistä parempaa palvelua! Osallistu kyselyyn täällä: https://www.sodexo.plus/keilaranta1 ennen 24.11.2023. Kiitos, että autat meitä palveluidemme kehittämisessä! Ystävällisin terveisin, Sodexo ENG Dear Keilaranta 1 Customer, We aim to ensure that our services meet and exceed your expectations and needs. Therefore, we kindly ask for your valuable feedback by participating in the Sodexo Customer Satisfaction Survey, open from 13th November to 24th November 2023. Taking the survey will only take a few minutes and will provide us with insights on how we can further enhance our services. Be a part of the change and help us deliver even better service! Participate in the survey here: https://www.sodexo.plus/keilaranta1 before 24th November 2023. Thank you for assisting us in improving our services! Best regards, Sodexo https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(26.10.2023) Avainten käyttöohjeet ja turvatoimet / Instructions for the use of keys and safety Measures
Hyvää alkanutta syksyä! Näin syksyn alussa haluamme kiinnittää huomionne muutamaan tärkeään asiaan, jotka edellyttävät toimenpiteitä yrityksenne puolelta. Näiden toimenpiteiden tavoitteena on edistää yhteisten toimintatapojen noudattamista ja lisätä yleistä turvallisuutta. Alla muutamia tärkeitä huomioon otettavia asioita, jotka vaativat yritykseltänne toimenpiteitä.
Liitteenä on tiedosto, jossa on koottuna tärkeää tietoa yritysten kulkulätkistä sekä vara-avaimista. Pyydämme teitä lukemaan tämän tiedoston huolellisesti ja varmistamaan, että tieto välittyy yrityksenne kaikille asianosaisille. Tiedoston lukemisen jälkeen toivomme, että toteutatte seuraavat toimenpiteet: a) Välittäkää meille päivitetty henkilöstölistaus, joka sisältää kaikki tarvittavat tiedot henkilöstön jäsenistä. Excel-pohja tätä varten löytyy liitteestä. b) Ilmoittakaa meille, kuinka monta vara-avainta katsotte tarpeelliseksi. 2. Tiedote uudesta siivouspäälliköstä: Sodexon uutena siivouspäällikkönä on aloittanut Mari Kuppart. Hän toimii yhteistyökumppaninamme siivousasioissa ja on tavoitettavissa osoitteesta mari.kuppart@sodexo.com ja puhelinnumerosta 046 923 7113. 3. Parkkihallin vuosittainen puhdistus Parkkihallin vuosittainen puhdistus on suunniteltu perjantai 27. lokakuuta klo 19 alkaen. Ystävällisesti pyydämme, että siirrätte autonne pois parkkihallista mikäli se on mahdollista. Tämä auttaa helpottamaan ja nopeuttamaan puhdistustyön etenemistä sekä varmistaa, että autonne pysyy puhtaana ja suojassa mahdollisilta vahingoilta. Jos teillä herää kysymyksiä tai tarvitsette lisätietoja näistä asioista, älkää epäröikö ottaa yhteyttä meihin. ENG Happy autumn to all! We wish you a joyful end of October. We would like to draw your attention to a few important matters that require action from your company. The aim of these actions is to promote adherence to common practices and enhance overall safety.
Attached is a document that contains essential information regarding access cards and spare keys for businesses. We kindly request that you read this document carefully and ensure that the information is communicated to all relevant personnel within your company. After reviewing the document, we hope that you will take the following actions: a) Provide us with an updated staff list, including all the necessary information about your staff members. An Excel template for this purpose is included in the attachment. This should be done by November 30, 2023. b) Inform us of the number of spare keys you deem necessary. 2. Announcement of the New Cleaning Supervisor: Sodexo's new Cleaning Supervisor is Mari Kuppart. She serves as our partner for cleaning matters and can be reached at mari.kuppart@sodexo.com and by phone at 046 923 7113. 3. Annual Cleaning of the Parking Garage The annual cleaning of the parking garage is scheduled for Friday, October 27th, starting at 7:00 PM. We kindly request that you move your vehicle out of the parking garage if possible. This will help facilitate and expedite the cleaning process, as well as ensure that your vehicle remains clean and protected from any potential damage. If you have any questions or need additional information regarding these matters, please do not hesitate to contact us. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/
Henkilöstölistaus (1).xlsx |
(6.10.2023) Muutokset Keilarantakadun liikennejärjestelyissä /Changes in Keilaranta Street's traffic arrangements
Liitteessä tiedote, joka vaikuttaa kiinteistön läheisyyden liikennejärjesteltyihin. In the attachment, a notice that affects the property's nearby traffic systems. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/
Tiedote Keilarannan tien tekniikan siirrot.pdf |
(27.9.2023) Sähköautojen latausasemien uusiminen vuonna 2024 / Electric Vehicle Charging Station Upgrade in 2024
Sähköautojen latausasemissa on todettu paljon vikoja. Vuoden 2024 aikana kiinteistön latausasemat tullaan uusimaan. Siihen saakka pyritään pärjäämään olemassa olevilla ja korjailemaan tarpeen mukaan. In the electric vehicle charging stations, a significant number of faults have been identified. During the year 2024, the property's charging stations will be renewed. Until then, efforts will be made to manage with the existing ones and make necessary repairs as needed. https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/Kirjaudu sisään tästä ja lue lisää. |
(10.8.2022) Tsekkaa Kevan kuulumiset kesältä!
Mitä ihmettä kana tekee toimistossa? Tsekkaa tämä ja paljon muuta Keva Toimitilat -LinkedInistä! Terveisin
WhatsApp Image 2022-06-22 at 14.49.53.jpeg |
(3.6.2021) Kiinteistö tiedottaa: Uusi vuokralaisportaali otettu käyttöön
Hyvät vuokralaiset, Olemme ottaneet käyttöön vuokralaisviestintäkanavan parantaaksemme kiinteistön informaation kulkua ja tiedottamista. Vuokralaisportaalin etusivu löytyy osoitteesta: https://keva.pelsu.fi/keilaranta1/ Etusivulta löydätte jatkossa tärkeät tiedot kiinteistöstä ja linkit muihin tärkeisiin osioihin. Huomaathan, että etusivu toimii avoimella linkillä, joten voit jakaa sen myös sisäisesti eteenpäin kolleegoillesi. Vuokralaisen yhteyshenkilönä olet saanut käyttäjätunnukset portaalin yhteyshenkilöiden osioon (ks. myös roskaposti tarvittaessa). Vastaisuudessa kaikki tiedotteet tullaan lähettämään vuokralaisportaalin kautta ja kaikki järjestelmään lisätyt yhteyshenkilöt saavat tiedotteista ilmoitukset omaan sähköpostilaatikkoonsa. Kaikki tiedotteet näkyvät yhdessä listauksessa, mikä helpottaa myös aiemmin lähetettyjen tiedotteiden lukemisen. Huomatkaa, että tiedotteita voi myös kommentoida, mikäli niistä herää kysymyksiä ja lisätyt kommentit näkyvät myös muille vuokralaisille. Kanava mahdollistaa myös avaintilausten, palautteiden, toiveiden ja kysymysten esittämisen yksityisesti kiinteistöpäällikölle. Jatkossa pyydämme vuokralaisia itse ilmoittamaan yhteyshenkilömuutokset suoraan palvelussa. Huomaathan, että järjestelmä mahdollistaa myös useamman yhteyshenkilön vuokralaiskohtaisesti. Vuokralaistyytyväisyys on meille ensiarvoisen tärkeää. Mikäli sinulla on mitä tahansa kysyttävää aiheen tiimoilta, voit kommentoida suoraan tätä tiedotetta incy.io-järjestelmässä. Ystävällisin terveisin,
Vuokralaisportaalin esittely - Keilaranta 1.mp4 |